Admirał
Mistrz Ostrzy
Chociaż jest ich niewielu, reprezentują elitę wojowników Hordy. Ci uzdolnieni szermierze byli niegdyś członkami klanu Płonące Ostrza dotkniętego przez demoniczną skazę. Pomimo, że ich klan został rozproszony i rozbity, dumni Mistrzowie Ostrzy, poprzysięgli wyzwolić swych współbraci spod wpływu Płonącego Legionu. Pod dowództwem Thralla, ponownie dołączyli do Hordy i służą jako osobiści honorowi strażnicy młodego wodza.
Atakuje jednostki naziemne.
Koszt:
0 Bohaterów
-0
-5
1 Bohater
-250
-50
-5
2 Bohaterów
-600
-150
-5
Ruch: Naziemny
Wymagania:
0 Bohaterów
-Wielki Hall
1 Bohater
-Warownia
2 Bohaterów
-Forteca
Punkty Życia: 575 (+50 na lv)
Mana: 240 (+40 na lv)
Obrona: 5 (+0.5 na lv)
Czas budowy:
0 Bohaterów:
-1 Godzinę
1 Bohater:
-3 Godziny
2 Bohaterów:
12 Godzin
Obrażenia: 36 (+7 na lv)
Maksymalny level 10
Umiejętności:
Spacer Po Wietrze
Pozwala Mistrzowi Ostrzy stać się niewidzialnym na pewien czas. Zwiększa się również prędkość ruchu. Kiedy bohater atakuje jednostkę wychodząc tym samym z niewidzialności, zadaje dodatkowe obrażenia.
Poziom 1
Koszt Many: 50
1 tura niewidzialności
Niewidzialność, +10% Obrażeń
+ 1 ruch
Wymagany lv 1
Poziom 2
Koszt Many: 250
3 tury niewidzialności
Niewidzialność, +30% Obrażeń
+ 2 ruchy
Wymagany lv 2
Poziom 3
Koszt Many: 350
8 tur niewidzialności
Niewidzialność, +50% Obrażeń
+ 3 ruchy
Wymagany lv 3
Lustrzane Odbicie
Tworzy lustrzane odbicie Mistrza Ostrzy, które może zmylić wroga oraz usuwa wszystkie negatywne czary z Mistrza Ostrzy. Odbicia atakują jednostki naziemne, nie mogą używać zdolności i są takie silne jak mistrz ostrzy.
Poziom 1
1 Odbicie
Wymagany lv 1
Poziom 2
2 Odbicia
Wymagany lv 2
Poziom 3
3 odbicia
Wymagany lv 3
Krytyczne Uderzenie
Zwiększa obrażenia zadawane przez mistrza ostrzy
Poziom 1
Obrażenia x2
Wymagany lv 3
Poziom 2
Obrażenia x3
Wymagany lv 5
Poziom 3
Obrażenia x4
Wymagany lv 6
Burza Ostrza
Wywołuje niszczycielską siłe wokół Mistrza ostzy zwaną burzą ostrzy, która zadaje 110 obrażeń na turę pobliskim wrogim jednostkom i budynkom i zapewnia bohaterowi odporność na zaklęcia. Trwa 9 tur.
Poziom 1
110 Obrażeń co turę
Wymagany lv 8
Offline