Admirał
Wielki Hall
Wielki Hall to miejsce gdzie Peoni są powoływani do swoich obowiązków. Peoni dostarczają tutaj ładunki złota i drewna.
Koszt:
-450
-150
Punkty Życia: 1500
Obrona: 5
Czas budowy: 12 Godzin
+10
+Możliwość 1 Bohatera
Ulepszenie:Ulepsza do twierdzy co pozwala budować dom duchów, bestiarnie i wieże obserwacyjne
Koszt:
-320
-190
Punkty Życia: 1600
Obrona: 5
Czas budowy: 24 Godzin
+11
+Możliwość 2 Bohaterów
Ulepszenie: Ulepsza do Fortecy co pozwala budować Totem Taurenów
Koszt:
-360
-220
Wymagania:
Ołtarz Burz
Punkty Życia: 1800
Obrona: 5
Czas budowy: 48 Godzin
+12
+Możliwość 3 Bohaterów
Wyprodukowane Jednostki:
...
Offline
Admirał
Koszary
Siepacze Łowcy Głów i Katapulty są rekrótowani w Koszarach. Siłę Berserkera są ulepszeniami, które można tutaj wynaleźć.
Koszt:
-260
-70
Punkty Życia: 1200
Obrona: 5
Czas budowy: 20 Godzin
Produkowane Jednostki:
...
Dostępne Ulepszenia:
...
Offline
Admirał
Ołtarz Burz
Ołtarz Burz to miejsce gdzie rekrutujesz swojego bohatera i gdzie możesz go wskrzesić, jeśli polegnie w walce.
Koszt:
-300
-100
Punkty Życia: 900
Obrona: 5
Czas budowy: 30 godzin
Offline
Admirał
Legowisko Orków
Legowisko zapewnia Hordzie pożywienie i w razie niebezpieczeństwa pozwala ukryć się w nim 4 Peonom, którzy mogą z niego atakować. Gdy niema w nich peonów legowiska nie strzelają! Atakuje jednostki naziemne i latające
Koszt:
-170
-40
+8
Obrażenia: 34-58 (+ 6 obrażeń za peona)
Punkty Życia: 600
Obrona: 5
Czas budowy: 5 Godzin.
Offline
Admirał
Wojenny Młyn
Kowale i rzemieślnicy pracują dzień w dzień w Wojennym Młynie nad ulepszonym orężem i pancezami dla żołnierzy Hordy. Opracowane tu udoskonalenia mogą być stosowane przez Siepaczy, Łowców Głów, Taurenów, Wiwerny, Katapulty i Jeźdźców. Opracujesz tutaj również Kolczaste Barykady. Po wzniesieniu Wojennego Młyna będziesz mógł budować Wieże Obserwacyjne.
Koszt:
-240
Punkty Życia: 1000
Obrona: 5
Czas budowy: 20 godzin
Dostępne Ulepszenia:
...
Offline
Admirał
Wieża Obserwacyjna
Osiedla Orków mogą być strzeżone przez Wieże Obserwacyjne, zdolne atakować zarówno jednostki naziemne jak i latające.
Koszt:
-180
-50
Wymagania:
-Wojenny Młyn
-Warownia
Obrażenia: 20
Punkty Życia: 500
Obrona: 3
Czas budowy: 10 godzin
Obrażenia: 25
Offline
Admirał
Dom Duchów
Dom Duchów pozwala na szkolenie Szamanów i Wróżbitów
Koszt:
-225
-90
Wymagania:
-Warownia
Punkty Życia: 800
Obrona: 5
Czas budowy: 48 godzin.
Produkowane Jednostki:
...
Offline
Admirał
Bestiarnia
W Bestiarni trenują się Jeźdźcy, Bestie Kodo i Wiweny. Usidlenie, Wojenne Bębny i Zatrute Włócznie to ulepszenia które można tu wynaleźć.
Koszt:
-230
-70
Wymagania:
-Warownia
Punkty Życia: 1100
Obrona: 5
Czas budowy: 48 godzin.
Produkowane jednostki:
...
Dostępne Badania:
...
Offline
Admirał
Totem Taurenów
Taureni są trenowani w Totemie Taurenów. Mogą się tutaj nauczyć Miażdżenia
Koszt:
-225
-90
Wymagania:
-Warownia
-Wojenny Młyn
-Ołtarz Burz
-Bestiarnia
Punkty Życia: 1200
Obrona: 5
Czas budowy: 100 godzin
Produkowane jednostki:
...
Dostępne Badania:
...
Offline