Admirał
Jeździec
Jeźdźcy niegdyś byli uważani za najbardziej honorowych wojowników Hordy. Jednakże przed Drugą Wojną, Gul'dan postanowił rozwiązać ich oddziały. Teraz po wielu latach, Wódz Thrall zadecydował o trenowaniu nowej generacji jeźdźców. Ci potężni wojownicy dźwigają w walce ogromne miecze, a towarzyszą im sprytne i wierne wiki, aby razem pokonać wrogów. Ich olbrzymie miecze pozwalają zniszczyć nawet najgrubsze drzewa.
Atakuje jednostki Naziemne ,Drzewa i Budynki.
Koszt:
-180
-40
-3
Ruch: Naziemny
Wymagania:
Punkty Życia: 610
Obrona: 2
Czas budowy: 1 godzina
Obrażenia: 38
Bestia Kodo
Ogromne bestie kodo z Kalimdorskich równin okazały się być wartościowymi sojusznikami orkowskiej Hordy. Te potężne stworzenia szarżowały wrogów dźwigając na sobie orków bijących w bęby wojny. Są one również symbolem siły i odwagi orków...
Atakuje Jednostki Naziemne i Latające.
Koszt:
-260
-60
-4
Ruch: Naziemny
Wymagania:
Punkty Życia: 1000
Obrona: 2
Czas budowy: 1 godzina
Obrażenia: 24
Wiwerna
Dumne wiwerny z Kalimdorskich równin chętnie przyłączyły się do szmanistycznej Hordy. Będąc pod ogromnym wrażeniem przywiązania orków do honoru i zwycięstwa, Wiwerny pozwoliły zielonoskórym latać do walki na ich grzbietach, kiedy zagrożone są ziemie Kalimdoru. Dzielące swe pochodzenie ze smokami i gryfonami, wiwerny używają ich potężnych pazurów i szponów przeciwko zarówno latającym jak i naziemnym wrogom.
Atakuje Jednostki Naziemne i Latające.
Koszt:
-260
-40
-4
Ruch: Latający
Wymagania:
Punkty Życia: 570
Obrona: 2
Czas budowy: 1 godzina
Obrażenia: 50
Offline