Admirał
Ci wiekowi taureńscy wojownicy dowodzą swymi plemionami zarówno podczas codziennego życia jak i w walce. Noszący ceremonialne starożytne totemy ich ludu, wodzowie symbolizują honor i prostotę taureńskiej kultury. Kiedy dochodzi do walki, ogromni wodzowie ruszają w bój z ogromnymi ostrzami, którym są w stanie sciąć solidne drzewo jednym zamachnięciem. Bohaterowie Ci są zafascynowani orkami, a w szczególności ich młodym przywódcą, Thrallem.
Atakuje jednostki naziemne i drzewa.
Koszt:
0 Bohaterów
-0
-5
1 Bohater
-250
-50
-5
2 Bohaterów
-600
-150
-5
Ruch: Naziemny
Wymagania:
0 Bohaterów
-Wielki Hall
1 Bohater
-Warownia
2 Bohaterów
-Forteca
Punkty Życia: 725 (+ 115 na lv)
Mana: 210 (+ 25 na lv)
Obrona: 2 (+ 1 na lv)
Czas budowy:
0 Bohaterów:
-1 Godzinę
1 Bohater:
-3 Godziny
2 Bohaterów:
-12 Godzin
Obrażenia: 42 (+ 7 na lv)
Maksymalny level 10
Umiejętności:
Fala Uderzeniowa
Silna fala uderzeniowa, która wydobywa się od bohatera w kierunku wybranego celu, raniąc podrodze wszystkie wrogie budynki i jednostki.
Poziom 1
Koszt Many: 100
100 obrażeń
Wymagany lv 1
Poziom 2
Koszt Many: 200
225 obrażeń
Wymagany lv 2
Poziom 3
Koszt Many: 300
350 obrażeń
Wymagany lv 3
Bojowe Stąpnięcie
Uderzenie w ziemię, ogłuszające i zadające obrażenia znajdującym się w pobliżu wrogim jednostkom.
Poziom 1
Koszt Many: 100
50 obraźeń
Wymagany lv 1
Poziom 2
Koszt Many: 200
100 obrażeń
Ogłuszenie jednostki na 1 turę
Wymagany lv 2
Poziom 3
Koszt Many: 300
200 obrażeń
Ogłuszenie jednostki o bohaterów na 1 turę
Wymagany lv 3
Aura Wyrzymałości
Zwiększa siłę ataku, życie i szybkość ataku Wodza Taurenów.
Poziom 1
+5% obrażeń
+50 Życia
Wymagany lv 1
Poziom 2
+10% obrażeń
+100 Życia
+1 ruch dla Wodza Taurenów
Wymagany lv 2
Poziom 2
+20% obrażeń
+200 Życia
+2 ruchy dla Wodza Taurenów
Wymagany lv 3
Reinkarynacja
Kiedy zostanie zabity, Wódz Taurenów powróci do życia. Wódz Taurenów powróci z pełną maną życiem.
Poziom 1
Wskrzeszenie Wodza Taurenów z pełną maną i życiem.
Wymagany lv 6
Offline